اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان| اولین ملی‌پوش کشورمان 6 خرداد روی تخته می‌رود

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان از فردا با رقابت ورزشکاران دسته 45 کیلوگرم بانوان در ازبکستان آغاز می‌شود و عبدالله بیرانوند در روز 6 خرداد به عنوان اولین ملی‌پوش کشورمان روی تخته این رقابتها می‌رود.

وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان| اولین ملی‌پوش کشورمان 6 خرداد روی تخته می‌رود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان با حضور 244 وزنه‌بردار از 53 کشور (105 شرکت‌کننده بانو از 34 کشور و 139 شرکت کننده مرد از 42 کشور) از فردا (یکشنبه 2 خرداد ماه) ساعت 13 به وقت محلی با رقابت وزنه‌برداران دسته 45 کیلوگرم بانوان به میزبانی تاشکند ازبکستان آغاز می‌شود. 

تیم‌ وزنه‌برداری کشورمان با 6 وزنه‌بردار ( 2 بانو و 4 مرد) در این دوره از رقابتها شرکت کرده است. بر همین اساس عبدالله بیرانوند در روز پنجشنبه (6 خرداد ماه) اولین ملی‌پوش کشورمان است که در دسته 81 کیلوگرم  ساعت 19 به وقت محلی تاشکند (18:30 به وقت تهران ) به روی تخته این مسابقات می‌رود.

پنجشنبه ( 27 ماه می، 6 خرداد ماه):
عبدالله بیرانوند از ساعت 18:30 دقیقه به وقت تهران در رقابت گروه A دسته 81 کیلوگرم مردان با 9 شرکت‌کننده دیگر رقابت خواهد کرد. در استارت لیست نهایی بیرانوند با رکورد ورودی 325 کیلوگرم در کنار ورزشکاران ترکمنستان و روسیه قرار دارد. "توشتمیروف" از ازبکستان با رکورد ورودی 355 کیلوگرم در این وزن صدرنشین است.

جمعه ( 28 ماه می، 7 خرداد ماه):
الناز باجلانی
از ساعت 15:30 دقیقه به وقت تهران در رقابت گروه A دسته 76 کیلوگرم بانوان با 10 شرکت‌کننده دیگر این رقابت می‌کند. در استارت لیست نهایی باجلانی با رکورد ورودی 205 کیلوگرم در کنار ورزشکاران سوریه و روسیه قرار دارد. "سوتیوا لانا" از روسیه با رکورد ورودی 240 کیلوگرم صدرنشین است.

شنبه ( 29 ماه می، 8 خرداد ماه):
حسین بیرانوند
از ساعت 18:30 دقیقه به وقت تهران در رقابت گروه A دسته 96 کیلوگرم مردان به مصاف 8 شرکت‌کننده این گروه می‌رود. در استارت لیست نهایی بیرانوند با رکورد ورودی 350 کیلوگرم در کنار ورزشکاران اوکراین و لتونی ایستاده است. سه وزنه‌بردار روسیه، لهستان و ارمنستان با رکورد ورودی 360 کیلوگرم در جایگاه اول این وزن قرار دارند.

یکشنبه ( 30 ماه می، 9 خرداد ماه):
یکتا جمالی از ساعت 15:30 دقیقه به وقت تهران در رقابت گروه A دسته 87 کیلوگرم بانوان با 7 شرکت‌کننده دیگر به رقابت خواهد پرداخت. در استارت لیست نهایی جمالی با رکورد ورودی 210 کیلوگرم در کنار ورزشکار ترکیه قرار دارد. "تورسونوی جباروف" از ازبکستان با رکورد ورودی 240 کیلوگرم صدرنشین است.

دوشنبه ( 31 ماه می، 10 خرداد ماه) در آخرین روز این مسابقات:
رضا حسن پور و علیرضا زندی
از ساعت 16:30 دقیقه به وقت تهران در مسابقه گروه A دسته 109+ کیلوگرم مردان با 8 شرکت‌کننده پیکار خواهند کرد. در استارت لیست نهایی حسن‌پور با رکورد ورودی 395 کیلوگرم در جایگاه دوم و زندی با رکورد ورودی 385 کیلوگرم در رده سوم قرار دارد. "انزو کوفی" از هلند با رکورد ورودی 400کیلوگرم صدرنشین است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول